مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس آلگری بیشتر آلمانی است تا ایتالیایی!

یوونتوس آلگری بیشتر آلمانی است تا ایتالیایی!

دو تیم یوونتوس و ناپولی در جدال صدرنشینان، روز شنبه به مصاف هم می روند، این بازی می تواند مهم ترین بازی دور برگشت رقابت های لیگ باشد.

 

فابیو کاناوارو برای هر دوی این تیم ها بازی کرده است، در مصاحبه با ایل ماتینو، در مورد این بازی به اظهار نظر پرداخت:

 

فکر نمی کنم بازی تعیین کننده ای باشد، بعد از انجام این بازی لیگ قهرمانان و یورولیگ شروع می شود و این می تواند از هر دو تیم انرژی بگیرد. رکورد پیروزی های پیاپی یووه و ناپولی متوقف خواهد شد، چون نگه داشتن چنین ریتم آتشینی دشوار است. ساری به سرعت به تیم هویت بخشیده است، او دو لحظه در طول فصل دو تصمیم بصیرانه گرفت: گذاشتن جورجینیو در مقابل مدافعین بود، کاری که خصوصیاتش را پررنگ کرد و دوم اینکه فهمید با داشتن چنین وینگرهای فوق العاده ای، دست از جست و جو برای ترکوارتیستا بردارد. آلگری گروهی را بلند کرد که به نظر می رسید بعد از رفتن به فینال لیگ قهرمانان یک سیکل موفقیت را پشت سر گذاشته است. اما اینچنین نبود، یوونتوس همیشه تشنه است، این در DNA آنهاست. البته که تیم آنها نسبت به تیم کونته زیاد چشم نواز بازی نمی کند، اما فشرده تر و جمع و جورتر است. می توانم بگویم که تیم آلگری بیشتر آلمانی است تا ایتالیایی.

 

طرفدار کدامشان خواهی بود؟

 

قلبم در دو راهی یوونتوس و ناپولی خواهد بود. من ناپولیتن هستم و طرفدار ناپولی خواهم بود. ولی وقتی در تورین بازی می کردم، فهمیدم که چرا آنها این همه قهرمان شدند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: